rädd

JENNIFER nu kom jag på vad jag skulle säga sist du var här :D
det hette bertnäs :D:D:D:D:D:D:D
aja iaf, igår var vi med klassen på nått berg och jag hade typ feber för först hade jag 38,4 sen sjönk den till 35,5 så jag har ingen aning vad jag ska tro.
först lekte vi typ lekar sen på kvällen skulle man gå en stig och och sen stod de några "smarta,starka" killar ute på stigen som skulle kidnappa oss, min grupp var jag, elin wa, john, kevin och hampe
sen efter ett tag hoppade en kille fram ur skogen som så exakt ut som en rånare!
jag: nu tar vi han spring inte!
sen kollar jag bak och alla har redan sprungit bort!
så jag får panik och vänder mig om och ska springa men han har mig!
så jag sätter mig så han inte ska dra iväg mig och då kommer elin och typ slår till han
sen kommer killarna ett tag efter;P
HAHAHAH jag blev inte lite rädd!!!
malå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0